שר הבריאות בב"ב: "בדרך ראיתי אחוז נכבד של תושבים שעוטים מסכה"

איתי גדסי No Comments on שר הבריאות בב"ב: "בדרך ראיתי אחוז נכבד של תושבים שעוטים מסכה"

בסיור מקצועי שערך שר הבריאות בב"ב יחד עם סגנו ובכירי משרדו, ביקרו הפמלייה ב"מעייני הישועה" ובחמ"ל העירוני. ראש העיר אמר לשר: "ב"ב מהווה מודל ארצי לשמירה מוקפדת על כללי הבריאות"

שר הבריאות וראש עיריית בני ברק צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי אדלשטיין בחר לערוך את הסיור המקצועי הראשון בעיר בני ברק, יחד עם סגנו יואב קיש שסיירו היום (שלישי) יחד בעיריית בני ברק וביקרו בחמ"ל העירוני העוקב אחר התחלואה בעיר.

בחמ"ל הציג ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את ההתמודדות של העירייה מתחילת תקופת הקורונה ועד ליישור עקומת התחלואה ושמירה על האטה קבועה של קצב התחלואה וההדבקה בעיר.

הביקור בבני ברק, הינו אחד הביקורים המקצועיים הראשונים של שר הבריאות אדלשטיין, שבחר לעמוד מקרוב על ההתמודדות של העיר החרדית שהיתה תחת סגר בעיצומו של משבר הקורונה. הסיור כלל פגישת עבודה עם ראש העיר וסיור בחמ"ל העירוני שם הציג האלוף רוני נומה את נתוני התחלואה העדכניים ופילוח הנתונים והתקדמות הבדיקות הסרולוגיות.

השר סקר את הפעילות הארצית של משרד הבריאות ואת דרכי האכיפה וההתמודדות עם ההתפרצות הנוכחית שמאפיינת בעיקר את מוסדות החינוך. השר אדלשטיין הביע את הערכתו לפעילות: "בני ברק חטפה בתחילת הקורונה. עכשיו יש ערים אחרות שנמצאות במוקד. בדרך לכאן ראיתי אחוז נכבד של תושבים שעוטים מסכה. לא פחות מ- 98 אחוזים של הציבור בבני ברק נענו לביצוע הסקר הסרולוגי שנעשה כאן. זו היענות מדהימה ואני רוצה לומר לכם תודה".

אדלשטיין הוסיף, "בימים הקרובים נמשיך בסקר גם במקומות אחרים ברחבי הארץ. מי כמוני, כיהודי שומר תורה ומצוות, מבין את התחושה הקשה בלראות שוב ישיבות ובתי כנסת נסגרים וננעלים. איש לא רוצה בכך. והמשך הפתיחה שלהם תלוי בכל אחד ואחד מאיתנו – האם נקפיד על ההנחיות או לא".

אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק הודה לשר הבריאות על ביקורו ואמר : "העירייה והתושבים הוכיחו בגל הראשון את ההצמדות להוראות משרד הבריאות וגם בתקופה זו של עליה בתחלואה בנגיף קורונה אנו ממשיכים להוביל את הקו המחמיר של שמירה על כל ההנחיות של משרד הבריאות. כיום בני ברק מהווה מודל ארצי לשמירה מוקפדת על כללי הבריאות, כך צריכים לנהוג בכל רחבי הארץ".

 



0 תגובות